FAQ: Συχνές Ερωτήσεις για εκπροσώπους εστιατορίων

Δείτε εδώ τις απαντήσεις σε συχνές ερωτήσεις εκπροσώπων.

Αν δεν βρείτε την απάντηση που ψάχνατε, επικοινωνήστε μαζί μας από της φόρμα επικοινωνίας (εδώ).

Πώς ολοκληρώνεται η διαδικασία πιστοποίησης ώστε να μπορώ να διαχειριστώ τη σελίδα μου;

Επισκεφθείτε τη σελίδα του εστιατορίου που θέλετε και επιλέξτε το κουμπί “Αίτηση εκπροσώπησης”. Θα οδηγηθείτε σε μια φόρμα εγγραφής νέου λογαριασμού εκπροσώπου.

Αφού έχετε ολοκληρώσει τη διαδικασία εγγραφής και την ενεργοποίηση του email σας, θα πρέπει να απαντήσετε στο τηλεφώνημα που θα γίνει στο εστιατόριο μέσα στις επόμενες 3 εργάσιμες ημέρες, κατά τις ώρες που έχετε ορίσει στη φόρμα εγγραφής. Θα σας ζητηθεί το username που χρησιμοποιήσατε για το λογαριασμό σας.

Μόλις ολοκληρωθεί αυτή η διαδικασία θα αποκτήσετε άμεσα πρόσβαση στις δωρεάν υπηρεσίες που διατίθενται στους εκπροσώπους των εστιατορίων, για το συγκεκριμένο εστιατόριο.

Ποιές είναι οι δωρεάν υπηρεσίες που μπορώ να χρησιμοποιήσω αφού έχει πιστοποιηθεί ο λογαριασμός μου;

1. Μπορείτε να γράψετε μια δική σας συνοπτική περιγραφή του εστιατορίου, σημειώνοντας γιατί ξεχωρίζει! Το κείμενό σας θα εμφανιστεί στο πεδίο “Λίγα λόγια για το εστιατόριο” στο βασικό tab με τις πληροφορίες στη σελίδα του εστιατορίου.

2. Μπορείτε να σημειώσετε τις ώρες λειτουργίας του εστιατορίου, αναφέροντας τις ειδικές εκδηλώσεις (πχ. “Ζωντανή μουσική κάθε Παρασκευή βράδυ”) αν υπάρχουν.

3. Μπορείτε να συμπληρώσετε όλες τις παροχές που προσφέρει το εστιατόριο, επιλέγοντας από μια λίστα με προεπιλεγμένες παροχές. Αυτές οι παροχές χρησιμεύουν και κατά τη διαδικασία αναζήτησης από τους χρήστες του ask4food.gr.

4. Μπορείτε να ορίζετε μια ενδεικτική τιμή κόστους / άτομο για το εστιατόριό σας.

5. Μπορείτε να διορθώσετε το χάρτη και τα επί μέρους στοιχεία του εστιατορίου (όνομα, διεύθυνση, είδος κουζίνας, περιοχή) χωρίς να χρειαστεί να στείλετε email ή να περιμένετε να εγκριθούν οι αλλαγές από τους διαχειριστές.

6. Με τον ίδιο τρόπο, μπορείτε να επιλέξετε τη φωτογραφία που θέλετε να εμφανίζεται στη σελίδα του εστιατορίου σας.

7. Μπορείτε να απαντάτε επίσημα και δημόσια σε κριτικές χρηστών

Με το λογαριασμό που δημιουργείτε ως εκπρόσωπος ενός συγκεκριμένου εστιατορίου, αποκτάτε πρόσβαση σε όλες τις παραπάνω υπηρεσίες ανά πάσα στιγμή, με τους δικούς σας κωδικούς, για να διορθώνετε ή να προσθέτετε ό,τι θέλετε χωρίς να χρειάζεται να στέλνετε email ή να παίρνετε τηλέφωνο.

Επιπλέον, διατηρώντας ένα λογαριασμό εκπροσώπου, θα ενημερώνεστε άμεσα και κατά προτεραιότητα από το ask4food.gr για κάθε νέα λειτουργία που θα προστίθεται στο μέλλον για τους εκπροσώπους των καταστημάτων.

Τι είναι το Αναβαθμισμένο Προφίλ και πώς μπορώ να το ενεργοποιήσω για το εστιατόριό μου;

Επισκεφθείτε τις Δυνατότητες Διαχείρισης, ενεργοποιήστε το Αναβαθμισμένο Προφίλ δωρεάν και δοκιμάστε το για λίγες ημέρες πριν αποφασίσετε να πληρώσετε την ετήσια συνδρομή.

Το Αναβαθμισμένο Προφίλ είναι μια πλήρης διαδικτυακή παρουσία μέσα στην κοινότητα του ask4food. Αφαιρούνται οι διαφημίσεις και το περιεχόμενο που δεν έχει σχέση με το εστιατόριό σας ενώ έχετε πρόσβαση σε δυνατότητες για την ανάρτηση Photogallery, Ανακοινώσεων, Προτεινόμενων πιάτων και αναλυτικού Μενού στη σελίδα του εστιατορίου.

Διαβάστε εδώ αναλυτικά όλες τις Δυνατότητες Διαχείρισης για το εστιατόριό σας

Πως μπορώ να δημοσιεύσω νέα και ανακοινώσεις για το εστιατόριό μου στην ειδική ενότητα Ανακοινώσεων του ask4food και με ποια σειρά εμφανίζονται οι δημοσιεύσεις;

Συνδεθείτε με το λογαριασμό εκπροσώπου που έχετε δημιουργήσει, επισκεφθείτε την ενότητα Ανακοινώσεις / Διαφήμιση και ακολουθήστε τη διαδικασία. Για τους νέους εκπροσώπους, υπάρχουν δωρεάν ημέρες δημοσίευσης για τη δοκιμή της υπηρεσίας.

Η ενότητα των Ανακοινώσεων για τα εστιατόρια λειτουργεί με ευθύνη του εκπροσώπου της κάθε επιχείρησης. Κάθε εκπρόσωπος ετοιμάζει και προγραμματίζει τις δημοσιεύσεις που θέλει να αναρτήσει για το εστιατόριό τους και επιλέγει τις ημέρες που θέλει να εμφανιστεί η κάθε δημοσίευση.

Σχετικά με τη σειρά δημοσίευσης, στην συγκεκριμένη ενότητα εμφανίζονται όλες οι δημοσιεύσεις που είναι προγραμματισμένες για τη συγκεκριμένη ημέρα με τυχαία σειρά. Σε κάθε ανανέωση της σελίδας δηλαδή, η σειρά αλλάζει με τυχαίο τρόπο.

Πως λειτουργεί η διαδικασία της απάντησης σε κριτική κάποιου χρήστη; Ποιοί είναι οι περιορισμοί και ποιός μπορεί να σχολιάσει την απάντησή μου;

Ο εκπρόσωπος μπορεί να απαντήσει σε οποιαδήποτε κριτική για το εστιατόριό του. Με αυτόν τον τρόπο “ανοίγει” μια συζήτηση και δίνει τη δυνατότητα στον χρήστη που δημοσίευσε την κριτική να απαντήσει. Μόνο οι δυο τους μπορούν να συμμετέχουν στη συζήτηση. Κάθε φορά, ένα μόνο σχόλιο μπορεί να αναρτηθεί από τον ίδιο χρήστη/εκπρόσωπο (μέχρι να απαντήσει ο άλλος).
Κάθε σχόλιο μπορεί να το επεξεργαστεί ή να το διαγράψει ο συντάκτης του μόνο αν είναι το τελευταίο που δημοσιεύτηκε.

Ο διαχειριστής διατηρεί το δικαίωμα να κλείσει μια συζήτηση όταν θεωρεί οτι δεν προστίθεται κάποιο ουσιώδες σχόλιο ή/και να επεξεργαστεί ή να διαγράψει προηγούμενα σχόλια. Όταν διαγράφει ένα σχόλιο, διαγράφονται και όλα τα επόμενα.

Τι μπορώ να γράψω σε μια απάντηση σε μια κριτική χρήστη για το εστιατόριο που εκπροσωπώ;

Μην χρησιμοποιείτε τις απαντήσεις για προσωπικές επιθέσεις, διαφήμιση, ή για να προσφέρετε κίνητρο για να αλλάξει μια κριτική. Προσπαθήστε να απαντάτε τόσο στις θετικές όσο και στις αρνητικές κριτικές, ακόμη και όταν αισθάνεστε οτι μια κριτική είναι άδικη. Οι χρήστες αντιδρούν συνήθως θετικά όταν λαμβάνουν μια καλοπροαίρετη απάντηση.

Σκεφτείτε οτι αν επιλέξετε να απαντήσετε επιθετικά σε κάποιον χρήστη, το πιθανότερο είναι οτι θα προκληθεί πολύ μεγαλύτερη προσοχή στην αρχική – αρνητική – κριτική του χρήστη απ’ότι θα γινόταν κανονικά.

Διαβάστε εδώ τις προτάσεις μια για απαντήσεις σε κριτικές χρηστών

Μπορεί ένας χρήστης να επεξεργαστεί την αρχική κριτική του, ενώ έχει ανοίξει μια συζήτηση κάτω από αυτήν;

Όπως ισχύει με όλες τις κριτικές που δημοσιεύονται, ο χρήστης που τη δημοσίευσε είναι σε θέση να την επεξεργαστεί αν είναι γραμμένη το πολύ 9 μήνες νωρίτερα. Κάθε φορά που μια κριτική με σχόλια υπόκειται σε επεξεργασία, εμφανίζεται μια αυτοματοποιημένη αναφορά στο χώρο της συζήτησης (“ο χρήστης επεξεργάστηκε την κριτική”), στο χρόνο ακριβώς που συνέβη. Με αυτό τον τρόπο όλοι όσοι παρακολουθούν τη συζήτηση, γνωρίζουν πότε έγινε επεξεργασία της κριτικής.

Γιατί εμφανίζονται στη σελίδα του εστιατορίου μου δυνατότητες κράτησης τραπεζιού;

Το ask4food.gr συνεργάζεται με την πλατφόρμα online κρατήσεων εστιατορίων e-table.gr. Οι επισκέπτες βλέπουν στη σελίδα του εστιατορίου τις προσφερόμενες εκπτώσεις που έχετε συνεννοηθεί με το e-table, καθώς και τους τρόπους για να ολοκληρώσουν άμεσα την κράτησή τους. Διαβάστε σχετικά εδώ.

Πως μπορώ να παρακολουθώ την κατάσταση της αίτησης που έχω κάνει για εκπροσώπηση ενός εστιατορίου;

Από τη στιγμή που έχει ενεργοποιηθεί το email σας, μπορείτε να συνδέεστε στο ask4food.gr με τους κωδικούς που έχετε επιλέξει. Επισκεφθείτε τη σελίδα του προφίλ σας, όπου εμφανίζεται η κατάσταση της αίτησής σας.

Μπορώ να ακυρώσω μια αίτηση εκπροσώπησης που έχω κάνει για ένα εστιατόριο;

Μπορείτε όποτε θέλετε να ακυρώσετε την αίτησή σας (αν εκκρεμεί) ή να διακόψετε τη σχέση εκπροσώπησης (αν έχει πιστοποιηθεί ο λογαριασμός σας). Επισκεφθείτε τη σελίδα του προφίλ σας για να βρείτε τις διαθέσιμες επιλογές.

Είμαι ιδιοκτήτης ή νόμιμος εκπρόσωπος σε περισσότερα από ένα εστιατόρια. Μπορώ να έχω πρόσβαση στις υπηρεσίες εκπροσώπησης με τον ίδιο λογαριασμό;

Ναι, ένας λογαριασμός εκπροσώπου μπορεί να συνδέεται με περισσότερα από ένα εστιατόρια. Η αίτηση εγγραφής ξεκινάει από τη σελίδα ενός εστιατορίου, αλλά από τη στιγμή που έχετε ενεργοποιήσει το email σας, μπορείτε να συνδεθείτε στο ask4food και να κάνετε αίτηση για όσα εστιατόρια εκπροσωπείτε, από τη σελίδα του καθενός ξεχωριστά. Η κατάσταση της κάθε αίτησης φαίνεται στη σελίδα του προφίλ σας.

Πώς μπορώ να αλλάξω τα στοιχεία που έχω δηλώσει κατά την εγγραφή μου;

Επισκεφθείτε τη σελίδα του Λογαριασμού σας για να αλλάξετε το email ή τον κωδικό σας.

Αν δεν βρήκατε την απάντηση που ψάχνατε, επικοινωνήστε μαζί μας από της φόρμα επικοινωνίας (εδώ).