Loader

Περιγραφή

Ανοιχτά καθημερινά από το μεσημέρι.

ΠΩΣ ΘΑ ΤΟ ΒΡΕΙΤΕ οδηγίες πλοήγησης

ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΕΣΑΣ

30 Σεπ 2015

Γεύση
Tomatos 4 Tomatos 0 Tomatos 0 Tomatos 0
Εξυπηρέτηση
Tomatos 4 Tomatos 0 Tomatos 0 Tomatos 0
Χώρος
Tomatos 4 Tomatos 4 Tomatos 4 Tomatos 0
Value for money
Tomatos 4 Tomatos 0 Tomatos 0 Tomatos 0
€ / Άτομο
-

Επανέρχομαι αλλά μάλλον για τελευταία φορά.
Όπως έχω ξαναπεί έχει μια όμορφη αυλή ως κυριότερο ατού, αλλά χρειάζεται και προσπάθεια στα υπόλοιπα.
Το τελευταίο διάστημα πήγαμε δύο φορές.
Την πρώτη στο σέρβις ήταν 3 κοπέλες που-για να τo πω ευγενικά- η σχέση τους με το σέρβις ήταν χαλαρή.

Όταν λοιπόν μας σέρβιραν μια μερίδα ψαρονέφρι -μετά από υπόδειξη μας γιατί είχε ξεχαστεί- διαπιστώσαμε ότι δεν …Το κρέας μύριζε έμεινε στο πιάτο, το θεώρησα μια άτυχη στιγμή του μαγαζιού. Δε το έκανα θέμα γιατί έκρινα ότι δύσκολα θα έβρισκα άκρη, βλέποντας και το πώς λειτουργούσαν στην εξυπηρέτηση.

Μετά από μία εβδομάδα πάλι στο μαγαζί και χάρηκα όταν είδα έναν γνωστό- από τις προηγούμενες επισκέψεις-νεαρό στο σέρβις
Και αφού την προηγούμενη φορά απογοητεύτηκα από το ψαρονέφρι, επιλέξαμε κοτόπουλο(που την προηγούμενη φορά ήταν πολύ καλό).
Χρειάστηκε πάλι να κάνουμε υπενθύμιση γιατί άργησε να σερβιριστεί (όλα αυτά με λιγότερο από δέκα τραπέζια, αλλά αμα δεν υπάρχουν άτομα στην κουζίνα.. )

Το πιάτο όμως δεν ήταν όπως την προηγούμενη φορά. Τα μεγάλα κομμάτια κοτόπουλο ήταν πολλά μικρά αλλά το κυριότερο είναι ότι ήταν ζεματιστά, απόδειξη ότι πέρασαν από φούρνο μικροκυμάτων.
Φωνάξαμε το νεαρό, του το είπαμε, το αρνήθηκε, παραταύτα ζήτησε συγνώμη και προσφέρθηκε να φέρει άλλο πιάτο, αλλά δε θέλαμε γιατί είχαμε ξενερώσει.
Ήρθε ο λογαριασμός και φυσικά το πιάτο που είχε μαζευτεί σχεδόν άθικτο χρεώθηκε κανονικά και δεν μπήκε στον κόπο καν να κεράσει έστω λίγο κρασί για την συγνώμη.

Δεν ψέγω τα παιδιά που εργάζονται, αλλά το συζητήσαμε και καταλήξαμε στα εξής:
Από την στιγμή που δεν υπάρχει κανενός είδους πιστοποίηση για όσους ασχολούνται με το σέρβις(όπως π. χ υπάρχει για τους σεκιουριτάδες) δε θα έπρεπε ο επιχειρηματίας να αφιερώσει μια μέρα για να εξηγήσει 5-10 κανόνες, και πως π. χ αντιμετωπίζουμε δυσαρεστημένους πελάτες; Άρα δεν νομίζω ότι υπήρξε "τσιγκουνιά' για 1/2 κιλό κρασί-σιγά το κόστος- αλλά δεν υπάρχει η κατάλληλη εκπαίδευση του προσωπικού

Πως μπορεί να κρατηθεί ένα μαγαζί αν δεν είσαι παρών; Αν έχω καταλάβει σωστά ο συγκεκριμένος έχει και άλλα μαγαζιά και πιθανόν να έχει ρίξει εκεί το βάρος αλλά τα μαγαζιά δεν κρατούνται με αυτόματο πιλότο, και όταν μάλιστα υπάρχει και μεγάλος ανταγωνισμός…

Στο τέλος έπιασε και μια δυνατή βροχή και ολοκληρώθηκε η βραδιά, και μαζί ολοκληρώθηκε και η σχέση μου με το συγκεκριμένο μαγαζί.

Δες παλαιότερη κριτική για το ίδιο εστιατόριο απο τον χρήστη kineas.

Σημερινές

Ανακοινώσεις

2 ΝΕΕΣ

ΑΜΠΑΚΟΣ
Κάθε Τετάρτη Burger Night
Meat Restaurants
Πειραιάς κέντρο