Loader
0 medium

02 Απρ 2015

Γεύση
Tomatos 4 Tomatos 0 Tomatos 0 Tomatos 0
Εξυπηρέτηση
Tomatos 4 Tomatos 0 Tomatos 0 Tomatos 0
Χώρος
Tomatos 4 Tomatos 4 Tomatos 0 Tomatos 0
Value for money
Tomatos 4 Tomatos 0 Tomatos 0 Tomatos 0
€ / Άτομο
10-16

Οι βαθμολογίες αυτής της κριτικής δεν προσμετρώνται πια στην συνολική βαθμολογία του εστιατορίου λόγω παλαιότητας

Επισκέφθηκα το εστιατόριο με τη σύζυγό μου και τα δυο μικρά παιδιά μου την Τετάρτη 25 Μαρτίου 2015.

Αν και το ήξερα πως τέτοιες μέρες που βγαίνει όλος ο κόσμος έξω, καλύτερα είναι να μένεις σπίτι σου, είπαμε να το τολμήσουμε. Κάναμε απλώς μία κράτηση από την προηγούμενη μέρα για την 13.30 που ήλπιζα πως είναι μία καλή ώρα.
Για να μην μακρηγορώ, την επομένη φθάσαμε στο εστιατόριο στη μιάμιση και για 15 λεπτά δεν ξέρανε που να μας βάλουνε, σαν να μην είχαμε κάνει κράτηση.
Ο επικεφαλής του σέρβις-που μάλλον ήταν και ο ιδιοκτήτης-, επέβλεπε που θα κάτσουν οι παρέες, πήγαινε πέρα δώθε με το μπλοκάκι παραγγελιών και ήταν ο μοναδικός που έπαιρνε παραγγελίες.
Είχε τρεις νεαρούς για βοηθούς, οι οποίοι μάλλον δεν είχαν καμιά σχέση με το επάγγελμα.
Για όποιον έχει ασχοληθεί με το σέρβις κάποια στιγμή στη ζωή του, θα αναγνώριζε πως δεν υπήρχε συντονισμός σε αυτό το team.

Κόσμος λοιπόν συνέρρεε στο μαγαζί, γέμιζαν τα τραπέζια και ακόμη δεν είχε έλθει κάποιος να μας πάρει παραγγελία, η ώρα είχε πάει 14.10 και κάναμε υπομονή "λόγω της ημέρας". Κάποια στιγμή ζήτησα και έναν κατάλογο, από έναν βοηθό που είχε και ένα βλέμμα απορημένο, βλέμμα ροφού, μου απάντησε "ναι, αμέσως" και συνειδητοποίησα πως δεν θα έρθει ποτέ ο κατάλογος, όπως και έγινε
Όταν κάποια στιγμή ο ιδιοκτήτης πήγε και πήρε παραγγελία από μια παρέα γνωστού του, που είχε έρθει μόλις προ 5-10 λεπτών, τον φώναξα στο τραπέζι μας, του διαμαρτυρήθηκα πως περιμένουμε 40 λεπτά, και αν ήμουν μόνος δεν θα με πείραζε τόσο αλλά με δύο μικρά παιδιά εντάξει καταντάει κάπως... Μου ζήτησε συγνώμη κάπως μηχανικά και βαριεστημένα, μας πήρε αμέσως παραγγελία: Δύο σαλάτες, η μία με βραστά λαχανικά, η άλλη με λαχανικά εποχής, δύο μερίδες μπακαλιάρο, δύο μερίδες καλαμαράκι (γόνο) ένα χταπόδι, μία μελιτζανοσαλάτα και μια ταραμοσαλάτα.

Μέσα σε 1 λεπτό κατέφθασαν οι δύο πρώτες σαλάτες και ο μπακαλιάρος. Δεν με παραξένεψε το γεγονός, προφανώς ήταν έτοιμα, αλλά δεν είναι κατακριτέα -για μένα τουλάχιστον-μια τέτοιου είδους προετοιμασία μιά δύσκολη μέρα.
Αλλά αυτό που είναι κατακριτέο είναι αυτό που σκαρφίστηκε ο τύπος... Χρησιμοποίησε μια μικρή οβάλ ανοξείδωτη πιατελίτσα και εκεί "άπλωσε" τα κομμάτια του μπακαλιάρου (σημείωση: ο μπακαλιάρος δεν ήταν μια ενιαία φέτα αλλά κομμένος σε πιο μικρά κομμάτια) και έτσι πλάσαρε μία μερίδα και κάτι για δύο. Το ίδιο ακριβώς έκανε και με τα καλαμαράκια. Τα άπλωσε στην πιατελίτσα και χρέωσε δύο μερίδες.
Το δε χταπόδι, μερίδα σε μικρό πιάτο και κομμένο σε μέγεθος και πάχος αντίστοιχο του νομίσματος του ενός ευρώ!

Σε ότι αφορά τη γεύση τώρα των εδεσμάτων, πέρα από όλα τα ανωτέρω σοβαρά φάουλ, δεν με ενθουσίασαν καθόλου τα πιάτα.

Τα καλαμαράκια είχαν ρουφήξει πολύ και βαρύ λάδι, οι σαλάτες λαχανικών επίσης ποτισμένες με λάδι, οι "αλοιφές" συμβατικές, το χταπόδι άγευστο, ο μπακαλιάρος μόνο ήταν αρκετά καλός.

Στο τέλος μας πρόσφεραν γλυκό κουταλιού πορτοκάλι. Σε ένα πιατάκι είχαν πέντε-έξι κομμάτια και πολύ σιρόπι.
Αλλά βρε παιδιά, λίγη κοινή λογική, βάζοντας στη μέση του τραπεζιού ένα γλυκό με σιρόπι μέχρι να το απολαύσει ο ουρανίσκος μας θα πρέπει να.. διανύσει εναερίως μιαν απόσταση.
Ε, είναι σίγουρο ότι θα στάξει.
Βάλτε ένα πιατάκι μπροστά από κάθε πελατη ή αλλάξτε τύπο επιδορπίου.

Εν κατακλείδι, δεν νομίζω να ξαναπάω σε αυτό το μέρος. Και δεν είναι επειδή το σέρβις του ή η ποιότητα του φαγητού του δεν ήταν η αναμενόμενη. Επαναλαμβάνω, η 25η Μαρτίου είναι μία δύσκολη μέρα για τα ψαρομάγαζα και το αναγνωρίζω.
Όπως επίσης όμως αναγνωρίζω και την έλλειψη σεβασμού προς τον πελάτη και την επιθυμία του να θέλει κάποιος να ρεφάρει (ενδεχομένως) την χασούρα ή να προσποριστεί επιπλέον κέρδη με τέτοιον τρόπο.

Ίσως πρέπει να αναλογιστούν και οι μαγαζάτορες πως λόγω κρίσης, πολλοί από εμάς έχουν αραιώσει κατά πολύ τις εξόδους τους και για αυτό το λόγο όποτε θα βγούμε προσδοκάμε κάτι ευχάριστο, κάτι που θα μας ευχαριστήσει και θα μας ξαλεγράρει κάπως και δεν θα μας μιζεριάσει

Κάτι τελευταίο, ο λογαριασμός μας ανήλθε περίπου στα 55 ευρώ.
Οι τιμές του δεν είναι ακριβές


  • Μόνο ο συντάκτης της κριτικής και ο εκπρόσωπος του εστιατορίου μπορούν να σχολιάσουν μια κριτική.

0 medium

02 Απρ 2015

Γεύση
Tomatos 4 Tomatos 0 Tomatos 0 Tomatos 0
Εξυπηρέτηση
Tomatos 4 Tomatos 0 Tomatos 0 Tomatos 0
Χώρος
Tomatos 4 Tomatos 4 Tomatos 0 Tomatos 0
Value for money
Tomatos 4 Tomatos 0 Tomatos 0 Tomatos 0
€ / Άτομο
10-16

Οι βαθμολογίες αυτής της κριτικής δεν προσμετρώνται πια στην συνολική βαθμολογία του εστιατορίου λόγω παλαιότητας

Επισκέφθηκα το εστιατόριο με τη σύζυγό μου και τα δυο μικρά παιδιά μου την Τετάρτη 25 Μαρτίου 2015.

Αν και το ήξερα πως τέτοιες μέρες που βγαίνει όλος ο κόσμος έξω, καλύτερα είναι να μένεις σπίτι σου, είπαμε να το τολμήσουμε. Κάναμε απλώς μία κράτηση από την προηγούμενη μέρα για την 13.30 που ήλπιζα πως είναι μία καλή ώρα.
Για να μην μακρηγορώ, την επομένη φθάσαμε στο εστιατόριο στη μιάμιση και για 15 λεπτά δεν ξέρανε που να μας βάλουνε, σαν να μην είχαμε κάνει κράτηση.
Ο επικεφαλής του σέρβις-που μάλλον ήταν και ο ιδιοκτήτης-, επέβλεπε που θα κάτσουν οι παρέες, πήγαινε πέρα δώθε με το μπλοκάκι παραγγελιών και ήταν ο μοναδικός που έπαιρνε παραγγελίες.
Είχε τρεις νεαρούς για βοηθούς, οι οποίοι μάλλον δεν είχαν καμιά σχέση με το επάγγελμα.
Για όποιον έχει ασχοληθεί με το σέρβις κάποια στιγμή στη ζωή του, θα αναγνώριζε πως δεν υπήρχε συντονισμός σε αυτό το team.

Κόσμος λοιπόν συνέρρεε στο μαγαζί, γέμιζαν τα τραπέζια και ακόμη δεν είχε έλθει κάποιος να μας πάρει παραγγελία, η ώρα είχε πάει 14.10 και κάναμε υπομονή "λόγω της ημέρας". Κάποια στιγμή ζήτησα και έναν κατάλογο, από έναν βοηθό που είχε και ένα βλέμμα απορημένο, βλέμμα ροφού, μου απάντησε "ναι, αμέσως" και συνειδητοποίησα πως δεν θα έρθει ποτέ ο κατάλογος, όπως και έγινε
Όταν κάποια στιγμή ο ιδιοκτήτης πήγε και πήρε παραγγελία από μια παρέα γνωστού του, που είχε έρθει μόλις προ 5-10 λεπτών, τον φώναξα στο τραπέζι μας, του διαμαρτυρήθηκα πως περιμένουμε 40 λεπτά, και αν ήμουν μόνος δεν θα με πείραζε τόσο αλλά με δύο μικρά παιδιά εντάξει καταντάει κάπως... Μου ζήτησε συγνώμη κάπως μηχανικά και βαριεστημένα, μας πήρε αμέσως παραγγελία: Δύο σαλάτες, η μία με βραστά λαχανικά, η άλλη με λαχανικά εποχής, δύο μερίδες μπακαλιάρο, δύο μερίδες καλαμαράκι (γόνο) ένα χταπόδι, μία μελιτζανοσαλάτα και μια ταραμοσαλάτα.

Μέσα σε 1 λεπτό κατέφθασαν οι δύο πρώτες σαλάτες και ο μπακαλιάρος. Δεν με παραξένεψε το γεγονός, προφανώς ήταν έτοιμα, αλλά δεν είναι κατακριτέα -για μένα τουλάχιστον-μια τέτοιου είδους προετοιμασία μιά δύσκολη μέρα.
Αλλά αυτό που είναι κατακριτέο είναι αυτό που σκαρφίστηκε ο τύπος... Χρησιμοποίησε μια μικρή οβάλ ανοξείδωτη πιατελίτσα και εκεί "άπλωσε" τα κομμάτια του μπακαλιάρου (σημείωση: ο μπακαλιάρος δεν ήταν μια ενιαία φέτα αλλά κομμένος σε πιο μικρά κομμάτια) και έτσι πλάσαρε μία μερίδα και κάτι για δύο. Το ίδιο ακριβώς έκανε και με τα καλαμαράκια. Τα άπλωσε στην πιατελίτσα και χρέωσε δύο μερίδες.
Το δε χταπόδι, μερίδα σε μικρό πιάτο και κομμένο σε μέγεθος και πάχος αντίστοιχο του νομίσματος του ενός ευρώ!

Σε ότι αφορά τη γεύση τώρα των εδεσμάτων, πέρα από όλα τα ανωτέρω σοβαρά φάουλ, δεν με ενθουσίασαν καθόλου τα πιάτα.

Τα καλαμαράκια είχαν ρουφήξει πολύ και βαρύ λάδι, οι σαλάτες λαχανικών επίσης ποτισμένες με λάδι, οι "αλοιφές" συμβατικές, το χταπόδι άγευστο, ο μπακαλιάρος μόνο ήταν αρκετά καλός.

Στο τέλος μας πρόσφεραν γλυκό κουταλιού πορτοκάλι. Σε ένα πιατάκι είχαν πέντε-έξι κομμάτια και πολύ σιρόπι.
Αλλά βρε παιδιά, λίγη κοινή λογική, βάζοντας στη μέση του τραπεζιού ένα γλυκό με σιρόπι μέχρι να το απολαύσει ο ουρανίσκος μας θα πρέπει να.. διανύσει εναερίως μιαν απόσταση.
Ε, είναι σίγουρο ότι θα στάξει.
Βάλτε ένα πιατάκι μπροστά από κάθε πελατη ή αλλάξτε τύπο επιδορπίου.

Εν κατακλείδι, δεν νομίζω να ξαναπάω σε αυτό το μέρος. Και δεν είναι επειδή το σέρβις του ή η ποιότητα του φαγητού του δεν ήταν η αναμενόμενη. Επαναλαμβάνω, η 25η Μαρτίου είναι μία δύσκολη μέρα για τα ψαρομάγαζα και το αναγνωρίζω.
Όπως επίσης όμως αναγνωρίζω και την έλλειψη σεβασμού προς τον πελάτη και την επιθυμία του να θέλει κάποιος να ρεφάρει (ενδεχομένως) την χασούρα ή να προσποριστεί επιπλέον κέρδη με τέτοιον τρόπο.

Ίσως πρέπει να αναλογιστούν και οι μαγαζάτορες πως λόγω κρίσης, πολλοί από εμάς έχουν αραιώσει κατά πολύ τις εξόδους τους και για αυτό το λόγο όποτε θα βγούμε προσδοκάμε κάτι ευχάριστο, κάτι που θα μας ευχαριστήσει και θα μας ξαλεγράρει κάπως και δεν θα μας μιζεριάσει

Κάτι τελευταίο, ο λογαριασμός μας ανήλθε περίπου στα 55 ευρώ.
Οι τιμές του δεν είναι ακριβές


  • Μόνο ο συντάκτης της κριτικής και ο εκπρόσωπος του εστιατορίου μπορούν να σχολιάσουν μια κριτική.

0 medium

karamazov74

Παρασκευή 13 Δεκεμβρίου

Γεύση

Tomatos 4 Tomatos 0 Tomatos 0 Tomatos 0

Εξυπηρέτηση

Tomatos 4 Tomatos 0 Tomatos 0 Tomatos 0

Χώρος

Tomatos 4 Tomatos 4 Tomatos 0 Tomatos 0

Value for money

Tomatos 4 Tomatos 0 Tomatos 0 Tomatos 0

€ / Άτομο

10-16

Οι βαθμολογίες αυτής της κριτικής δεν προσμετρώνται πια στην συνολική βαθμολογία του εστιατορίου λόγω παλαιότητας

Επισκέφθηκα το εστιατόριο με τη σύζυγό μου και τα δυο μικρά παιδιά μου την Τετάρτη 25 Μαρτίου 2015.

Αν και το ήξερα πως τέτοιες μέρες που βγαίνει όλος ο κόσμος έξω, καλύτερα είναι να μένεις σπίτι σου, είπαμε να το τολμήσουμε. Κάναμε απλώς μία κράτηση από την προηγούμενη μέρα για την 13.30 που ήλπιζα πως είναι μία καλή ώρα.
Για να μην μακρηγορώ, την επομένη φθάσαμε στο εστιατόριο στη μιάμιση και για 15 λεπτά δεν ξέρανε που να μας βάλουνε, σαν να μην είχαμε κάνει κράτηση.
Ο επικεφαλής του σέρβις-που μάλλον ήταν και ο ιδιοκτήτης-, επέβλεπε που θα κάτσουν οι παρέες, πήγαινε πέρα δώθε με το μπλοκάκι παραγγελιών και ήταν ο μοναδικός που έπαιρνε παραγγελίες.
Είχε τρεις νεαρούς για βοηθούς, οι οποίοι μάλλον δεν είχαν καμιά σχέση με το επάγγελμα.
Για όποιον έχει ασχοληθεί με το σέρβις κάποια στιγμή στη ζωή του, θα αναγνώριζε πως δεν υπήρχε συντονισμός σε αυτό το team.

Κόσμος λοιπόν συνέρρεε στο μαγαζί, γέμιζαν τα τραπέζια και ακόμη δεν είχε έλθει κάποιος να μας πάρει παραγγελία, η ώρα είχε πάει 14.10 και κάναμε υπομονή "λόγω της ημέρας". Κάποια στιγμή ζήτησα και έναν κατάλογο, από έναν βοηθό που είχε και ένα βλέμμα απορημένο, βλέμμα ροφού, μου απάντησε "ναι, αμέσως" και συνειδητοποίησα πως δεν θα έρθει ποτέ ο κατάλογος, όπως και έγινε
Όταν κάποια στιγμή ο ιδιοκτήτης πήγε και πήρε παραγγελία από μια παρέα γνωστού του, που είχε έρθει μόλις προ 5-10 λεπτών, τον φώναξα στο τραπέζι μας, του διαμαρτυρήθηκα πως περιμένουμε 40 λεπτά, και αν ήμουν μόνος δεν θα με πείραζε τόσο αλλά με δύο μικρά παιδιά εντάξει καταντάει κάπως... Μου ζήτησε συγνώμη κάπως μηχανικά και βαριεστημένα, μας πήρε αμέσως παραγγελία: Δύο σαλάτες, η μία με βραστά λαχανικά, η άλλη με λαχανικά εποχής, δύο μερίδες μπακαλιάρο, δύο μερίδες καλαμαράκι (γόνο) ένα χταπόδι, μία μελιτζανοσαλάτα και μια ταραμοσαλάτα.

Μέσα σε 1 λεπτό κατέφθασαν οι δύο πρώτες σαλάτες και ο μπακαλιάρος. Δεν με παραξένεψε το γεγονός, προφανώς ήταν έτοιμα, αλλά δεν είναι κατακριτέα -για μένα τουλάχιστον-μια τέτοιου είδους προετοιμασία μιά δύσκολη μέρα.
Αλλά αυτό που είναι κατακριτέο είναι αυτό που σκαρφίστηκε ο τύπος... Χρησιμοποίησε μια μικρή οβάλ ανοξείδωτη πιατελίτσα και εκεί "άπλωσε" τα κομμάτια του μπακαλιάρου (σημείωση: ο μπακαλιάρος δεν ήταν μια ενιαία φέτα αλλά κομμένος σε πιο μικρά κομμάτια) και έτσι πλάσαρε μία μερίδα και κάτι για δύο. Το ίδιο ακριβώς έκανε και με τα καλαμαράκια. Τα άπλωσε στην πιατελίτσα και χρέωσε δύο μερίδες.
Το δε χταπόδι, μερίδα σε μικρό πιάτο και κομμένο σε μέγεθος και πάχος αντίστοιχο του νομίσματος του ενός ευρώ!

Σε ότι αφορά τη γεύση τώρα των εδεσμάτων, πέρα από όλα τα ανωτέρω σοβαρά φάουλ, δεν με ενθουσίασαν καθόλου τα πιάτα.

Τα καλαμαράκια είχαν ρουφήξει πολύ και βαρύ λάδι, οι σαλάτες λαχανικών επίσης ποτισμένες με λάδι, οι "αλοιφές" συμβατικές, το χταπόδι άγευστο, ο μπακαλιάρος μόνο ήταν αρκετά καλός.

Στο τέλος μας πρόσφεραν γλυκό κουταλιού πορτοκάλι. Σε ένα πιατάκι είχαν πέντε-έξι κομμάτια και πολύ σιρόπι.
Αλλά βρε παιδιά, λίγη κοινή λογική, βάζοντας στη μέση του τραπεζιού ένα γλυκό με σιρόπι μέχρι να το απολαύσει ο ουρανίσκος μας θα πρέπει να.. διανύσει εναερίως μιαν απόσταση.
Ε, είναι σίγουρο ότι θα στάξει.
Βάλτε ένα πιατάκι μπροστά από κάθε πελατη ή αλλάξτε τύπο επιδορπίου.

Εν κατακλείδι, δεν νομίζω να ξαναπάω σε αυτό το μέρος. Και δεν είναι επειδή το σέρβις του ή η ποιότητα του φαγητού του δεν ήταν η αναμενόμενη. Επαναλαμβάνω, η 25η Μαρτίου είναι μία δύσκολη μέρα για τα ψαρομάγαζα και το αναγνωρίζω.
Όπως επίσης όμως αναγνωρίζω και την έλλειψη σεβασμού προς τον πελάτη και την επιθυμία του να θέλει κάποιος να ρεφάρει (ενδεχομένως) την χασούρα ή να προσποριστεί επιπλέον κέρδη με τέτοιον τρόπο.

Ίσως πρέπει να αναλογιστούν και οι μαγαζάτορες πως λόγω κρίσης, πολλοί από εμάς έχουν αραιώσει κατά πολύ τις εξόδους τους και για αυτό το λόγο όποτε θα βγούμε προσδοκάμε κάτι ευχάριστο, κάτι που θα μας ευχαριστήσει και θα μας ξαλεγράρει κάπως και δεν θα μας μιζεριάσει

Κάτι τελευταίο, ο λογαριασμός μας ανήλθε περίπου στα 55 ευρώ.
Οι τιμές του δεν είναι ακριβές


  • Μόνο ο συντάκτης της κριτικής και ο εκπρόσωπος του εστιατορίου μπορούν να σχολιάσουν μια κριτική.