Πρόσθεσε τον στους Έμπιστούς σου!
Σουβλάκι & Σχάρα - Αργυρούπολη, Αθήνα
Μαι
04
2015
+/-
Γεύση
Tomato 50 20130405 4 Tomato 50 20130405 4 Tomato 50 20130405 4 Tomato 50 20130405 4
4
Εξυπηρέτηση
Tomato 50 20130405 4 Tomato 50 20130405 0 Tomato 50 20130405 0 Tomato 50 20130405 0
1
Χώρος
Tomato 50 20130405 4 Tomato 50 20130405 4 Tomato 50 20130405 4 Tomato 50 20130405 0
3
Value for money
Tomato 50 20130405 4 Tomato 50 20130405 4 Tomato 50 20130405 0 Tomato 50 20130405 0
2
€/Άτομο
10-16

Πρώτα από όλα να ξεκαθαρίσω ότι παρότι έχω υπάρξει άπειρες φορές αναγνώστης κριτικών στο ask for food, είναι μόλις η πρώτη φορά που αποφασίζω να γράψω κριτική ο ίδιος.

Ξεκινώντας με τα θετικά του εστιατορίου, θα παραδεχτώ ότι από πλευράς προϊόντων ότι παραγγείλαμε ήταν αρκετά άνω του μετρίου. Συγκεκριμένα δοκιμάσαμε τυλιχτά με καλαμάκι χοιρινό, μερίδα κεμπάπ και μερίδα γύρο κοτόπουλο. Όλα ανταποκρίθηκαν και με το παραπάνω στις προσδοκίες μας.

Αυτό όμως που με παρακίνησε να γράψω αυτή την κριτική είναι το μυθικών διαστάσεων κακό service!!! Ας τα πάρουμε από την αρχή. Φτάσαμε στο εστιατόριο 22.30 και όταν παραγγείλαμε μας ανακοίνωσαν οτι έχει τελειώσει ο χοιρινός γύρος. Αρχικά σαστίσαμε γιατί ήταν εμφανές ότι ο γύρος βρισκόταν ακόμη κάπου στην μέση, αλλά επειδή είμαστε άνθρωποι που γενικότερα δεν αντιδρούμε, εκλάβαμε ως αγνές τις προθέσεις του σερβιτόρου παρότι και οι 3 πήγαμε με σκοπό να φάμε χοιρινό γύρο. Τώρα αρχίζουν τα γραφικά...

Η μερίδα κεμπάπ έφτασε μετά απο 20 λεπτά, τα τυλιχτά μετά από 40 και ο γύρος κοτόπουλο μετά από 60. Δεν ξέρω αν το εστιατόριο προωθεί κάποιου νέου είδους διασκέδαση που συνίσταται στο να παρακολουθείς άλλους να τρώνε αλλά στη δική μας περίπτωση ένας έτρωγε και δύο κοιτούσαν καθόλη τη διάρκεια της βραδιάς.

Το δε βασανιστήριο στο οποίο μας υπέβαλαν είναι το ότι αναγκαστήκαμε να παρακολουθούμε τον γύρο χοιρινό να σιγοψήνεται και τελειωμό να μην έχει έως και τις 1.00 που αποχωρήσαμε. Το δε ανήκουστο είναι οτι συνέχισαν να επικοινωνούν και στους μετέπειτα πελάτες ότι έχει τελειώσει με αποτέλεσμα κάποιοι να φεύγουν και άλλοι να παραγγέλνουν ότι τους προωθεί ο σερβιτόρος.

Συμπερασματικά θα παρακινούσα την ιδιοκτησία του εστιατορίου να αξιολογήσει το προσωπικό της με αυστηρότερα κριτήρια. Ας επανεξετάσουν όσους δεν μπορούν να διοικήσουν ούτε περίπτερο τον χειμώνα στην Ικαρία! Άτομα που δεν κάνουν ούτε για τροχονόμοι στην Ύδρα! Ούτε για χορτοφαγική ταβέρνα στη Λιβαδειά!!!

Είναι πραγματικά κρίμα που μια τόσο προσεγμένη προσπάθεια από τους ιδιοκτήτες ως προς την επιλογή και προετοιμασία των εδεσμάτων διοχετεύεται σε μια εμπειρία έλλειψης σεβασμού και αδιαφορίας προς τον πελάτη!