Πρόσθεσε τον στους Έμπιστούς σου!
Cafe - Restaurants - Σύνταγμα - Κέντρο, Αθήνα
Ιαν
24
2016
+/-
Γεύση
Tomato 50 20130405 4 Tomato 50 20130405 4 Tomato 50 20130405 4 Tomato 50 20130405 4
4
Εξυπηρέτηση
Tomato 50 20130405 4 Tomato 50 20130405 0 Tomato 50 20130405 0 Tomato 50 20130405 0
1
Χώρος
Tomato 50 20130405 4 Tomato 50 20130405 4 Tomato 50 20130405 4 Tomato 50 20130405 4
4
Value for money
Tomato 50 20130405 4 Tomato 50 20130405 4 Tomato 50 20130405 0 Tomato 50 20130405 0
2
€/Άτομο
37-49

Μετά από σύσταση φίλης κανονίσαμε 3 ζευγάρια να επισκεφτούμε το The Clumsies Κυριακή μεσημέρι για brunch. Επειδή το μαγαζί είναι trendy έκανα κράτηση από Πέμπτη για να είμαι σίγουρος ότι θα βρούμε τραπέζι.

Κυριακή λοιπόν φτάσαμε τη μία το μεσημέρι και αφού δώσαμε τα στοιχεία της κράτησης στον υπεύθυνο, αυτός μας ενημέρωσε ότι η λίστα κρατήσεων δεν περιελάμβανε το όνομα μου. Αμέσως μετά με ρώτησε με ποιόν είχα μιλήσει και εγώ φυσικά του απάντησα ότι όταν κάνεις μια κράτηση δεν ζητάς και το όνομα του ανθρώπου που συνομίλησες. Μας ζήτησε λοιπόν να περιμένουμε και μετά από λίγα λεπτά επέστρεψε λέγοντας μας ότι η κράτηση μπήκε από λάθος του υπαλλήλου στο μπαρ και όχι στο εστιατόριο. Το "μόνο" που μπορούσε να κάνει ήταν να μας βάλει σε ένα πάσο στο τέλος του διαδρόμου της εισόδου.

Εκεί οι άντρες, που τελικά καθίσαμε με την πλάτη στην είσοδο κρυώναμε και οι γυναίκες έβλεπαν την πόρτα. Κάνοντας μια παρένθεση εδώ, θέλω να πω ότι κρίμα σε ένα τόσο ωραίο χώρο να κάθεσαι φάτσα στην πόρτα και επίσης κρίμα σε ένα τόσο ωραίο μαγαζί, που κάποιος έχει ξοδέψει ένα κάρο λεφτά, ο "υπεύθυνος" να μην έχει αντίστοιχους τρόπους. Όταν συνειδητοποίησε τη γκάφα τους θα μπορούσε να ζητήσει καταρχάς συγγνώμη και μετά να βρει τον τρόπο να μας ευχαριστήσει και εμπράκτως. Συνεχίζοντας λοιπόν, το φαγητό/brunch ήταν πολύ καλό, το καλύτερο brunch που έχω φάει στην Ελλάδα. Ακριβό αλλά σούπερ. Τα ποτά που παραγγείλαμε, Bloody Mary, εκτός μενού φυσικά, ήταν εξαιρετικά. Ακριβά μεν αλλά αντίστοιχα της ποιότητας του φαγητού. Συγχαρητήρια λοιπόν στο chef και στους bartenders. Η μουσική ήταν επίσης και καλή, jazz και στη σωστή ένταση. Τέλος, για να τα λέμε όλα και οι κοπέλες του service ήταν καλές.

Μόλις λοιπόν τελειώσαμε και το γλυκό και ετοιμαζόμασταν να παραγγείλουμε ένα τελευταίο ποτό, ήρθε ο "υπεύθυνος" και μας ζήτησε να σηκωθούμε γιατί λέει ήρθε το επόμενο γκρουπ. Απίστευτο και όμως Ελληνικό. Αφού μας έκαναν λάθος με την κράτηση, μας έβαλαν σε κακιά θέση, τους κάναμε 273€ λογαριασμό μας ζητούν να φύγουμε. ΗΜΑΡΤΟΝ. Εκεί τα πράγματα παραλίγο να εκτροχιαστούν και με παρέμβαση των ψυχραιμότερων από εμάς έπεσαν οι τόνοι και αφού ο φερόμενος ως "υπεύθυνος" πήγε να μιλήσει με κάποιον πιο υπεύθυνο, ήρθε να μας ανακοινώσει ότι μπορούσαμε να κάτσουμε κι'άλλο. Κάποιοι από την παρέα είχαν ξενερώσει τόσο πολύ που αποφασίσαμε τελικά να φύγουμε.

Όλοι στη δουλειά μας αντιμετωπίζουμε κατά καιρούς προβλήματα και όλοι έχουμε κάνει λάθη. Το θέμα είναι πως διαχειρίζεται κανείς τα λάθη του με γνώμονα την καλή εξυπηρέτηση του πελάτη. Στην Αμερική customer is king, στην Ιαπωνία customer is god, στην Ελλάδα ο πελάτης είναι....... Κρίμα, τι άλλο να πω. Ωραίο το μαγαζί αλλά τι να το κάνεις.

Σε όλα τα μαγαζιά πρέπει η εξυπηρέτηση του πελάτη να έρχεται πρώτη αλλά όσα περισσότερα χρήματα πληρώνει κανείς, ειδικά τη σήμερον ημέρα, περιμένει και την ανάλογη συμπεριφορά.
Ελπίζω όλοι μας να προσπαθούμε να βελτιώσουμε τα πράγματα σ'αυτή τη χώρα, στο συγκεκριμένα μαγαζί, clumsy είναι ο "υπεύθυνος".