Loader

03 Μαι 2018

Γεύση
Tomatos 4 Tomatos 4 Tomatos 0 Tomatos 0
Εξυπηρέτηση
Tomatos 4 Tomatos 0 Tomatos 0 Tomatos 0
Χώρος
Tomatos 4 Tomatos 4 Tomatos 4 Tomatos 4
Value for money
Tomatos 4 Tomatos 4 Tomatos 0 Tomatos 0
€ / Άτομο
17-25

Συμβαίνει να πηγαίνω αρκετές φορές σε εστιατόρια για τα οποία έχω γράψει κριτική.
Ξαναγράφω κριτική για αυτά μόνο αν κάτι έχει αλλάξει πολύ, σε σχέση με τη φορά που πρωτοπήγα.

Ένα από αυτά είναι και ο "Ηπειρώτης".

Το εστιατόριο δεν έχει καμία σχέση με αυτό που επισκέφτηκα το προηγούμενο καλοκαίρι.
Γράφω αυτή την κριτική καλοπροαίρετα, μήπως και διορθώσουν κάποια καθημερινά τους.

Μεσημέρι κάποιου Σαββάτου του περασμένου Μαρτίου φτάσαμε έξω από τον Ηπειρώτη.
Κράτηση δεν είχαμε κάνει και έτσι σταθήκαμε στην ουρά μαζί με άλλους που περίμεναν να αδειάσει κάποιο τραπέζι, εννοείται στο πεζοδρόμιο, απέναντι από το μαγαζί.
Πολύς ο κόσμος, 6-7 σερβιτόροι πηγαινοέρχονταν κι εμείς περιμέναμε γύρω στο μισάωρο να αδειάσει τραπέζι.

Για αυτό δεν παραπονεθήκαμε φυσικά.

Μόλις κάτσαμε μας έφεραν ψωμί και νερό και είπαμε στον σερβιτόρο να παραγγείλουμε.
Αυτός μας είπε να περιμένουμε και έφυγε γρήγορα.

Μετά από 45' ακριβώς ήρθαν να μας πάρουν παραγγελία.
Αυτό είναι αδιανόητο.

Το ίδια έκαναν και στα άλλα τραπέζια.

Δηλ, τι θα πείραζε, με το που θα καθόμασταν να έγραφε ο σερβιτόρος στο μπλοκακι του τι θα θέλαμε να φάμε και να το έδινε στην κουζίνα;
Έτσι θα κερδίζαμε χρόνο.
Απόδειξη για αυτό είναι πως από τη στιγμή που παραγγείλαμε τα πιάτα ήρθαν όλα μαζί μέσα σε 10'.

Πήραμε χταπόδι ξυδάτο, το οποίο μόνο ξυδάτο δεν ήταν.
Ήταν βραστό, με λίγο ελαιόλαδο και ελάχιστο ξύδι.
Για να το χαρακτηρίζαμε "ξυδάτο", έπρεπε να είχε βράσει πολλή ώρα σε χαμηλή φωτιά, με λίγο νερό και αρκετό λάδι και ξύδι.
Καμία σχέση..

Πήραμε παντζάρια τα οποία ήταν παραβρασμένα και έλιωναν και γαύρο τηγανητό που ήταν ok.
Το ίδιο καλά ήταν και τα καλαμαράκια τηγανητά και οι αληθινές τηγανητές πατάτες, αν και ήταν τεράστιες (! ).

Πληρώσαμε 38€ μαζί με δύο αναψυκτικά.
Δύο φορές ζητήσαμε σόδα η οποία δεν ήρθε ποτέ.
Κέρασμα δεν μας έφεραν.
Το αποτέλεσμα ήταν απογοητευτικό.
Φταίει ο πολύς κόσμος;
Δεν ξέρω.
Και να σκεφτεί κανείς πως πήγαμε ένα απλό Σάββατο, που είχε καλή μέρα.
Δεν ήταν Κ. Δευτέρα ή κάποια άλλη αργία.

Δες παλαιότερη κριτική για το ίδιο εστιατόριο απο τον χρήστη lagas.

2018-05-03 21:25:00

Καλησπερα σας
Ευχαριστουμε και για της 2 κριτικες σας.
Σας ζητουμε συγνωμη για την καθηστεριση μεχρι να δωσετε την παραγγελεια σας αλλα
Ειμαστε σιγουρι οτι η καθηστεριση του σερβεις.
να ερθει να σας παρει παραγγελεια ωφειλετε σε στον πολυ κοσμο οπως αναφερατε πιο πανω οπου 6-7 σερβιτοροι ετρεχαν πανω κατω. Δεν νομιζω να ετρεχαν χωρις λογο και ασκοπα.
Αν σας επερνε παραγγελεια αμεσως οπως γραφετε δεν θα σας τα εφερνε σε 10 λεπτα οπως εγινε οταν σας πηρε παραγγελεια γιατι καποιες αλλες παραιες που ειχαν προτερεοτητα επρεπε να της αφησουνε. πιστευω οτι ουτε και εσεις θα θελατε να ησασταν στην θεσει της παρεας που ειχε προτερεοτητα.
Το χταποδι το βραστο δεν το βραζουμε ποτε με λαδι και ξυδι. το βραζουμε σκετο μονο με νερο και το σερβιρουμε παντα με λιγο λαδι και ξυδι και γιαυτο τον λογο εχουμε σε ολα τα τραπεζια παντα μπουκαλι με λαδι και ξυδι να βαλει ο καθενας οσο ξυδι και λαδι θελει...
Οσο για το κερασμα που αναφερατε ειναι απολυτος φυσιολογικο να μην σας φερουν γλυκο η φρουτο γιατι πρωτα πρεπει να εξυπηρετισουμε το σερβις των φαγητων και μετα το κερασμα. Εσεις πως θα νιωθατε αν περιμενατε να παραγγειλετε.... και βλεπατε στην διπλανη σας παρεα οτι μαζευανε το τραπεζι για να προσφερουν φρουτο η γλυκο ενω εσεις ακομα δεν εχετε παραγγειλει ακομα?
Πιστευω θα νιωθατε πολυ ασχημα και το πιο πιθανο θα ηταν να φευγατε με την πιο ασχημη εντυπωσει!!!!
Ετσι κ εμεις πρωτα κοιταζουμε να εξυπηρετουμε τον κοσμο για το γευμα και μετα μολις υπαρχει χρονος το κερασμα.
Δεν πεζει ρολο αν ειναι καθαρα δευτερα η σαββατο. αν ηταν καθαρα δευτερα σιγουρα θα ειχαμε και ποιο πολλα ατομα στο σερβις για να εξυπηρετησουμε οσο καλυτερα γινεται απλως την συγκεκριμενη μερα που αναφερεστε ειχε κοσμο σαν κυριακη και ατομα στο σερβις οπως καθε σαββατο. γιαυτο τον λογο εγινε και η καθυστεριση μεχρι να δωσετε την παραγγελεια σας. οπως το γραψατε........ πολυς ο κοσμος!!!!!
Κατι που δεν περιμενεις την συγκεκριμενει μερα!!!
Παντως σας ευχαριστουμε και παλι για της κριτικες σας οπου μας δινετε η δυνατοτητα να σας απαντησουμε και να γινουμε οσο καλυτερη μπωρουμε.
Ευχαριστουμε πολυ.


2018-05-04 00:11:36

Η κριτική που κάνω δεν γίνεται με κακή πρόθεση.
Έχετε ένα εστιατόριο σε πολύ ωραίο σημείο, με πολύ ωραία κουζίνα και ξεχωριστές γεύσεις.
Έχετε δίκιο για τον κόσμο, αλλά, δεν παραγγείλαμε και κάτι που απαιτούσε ιδιαίτερη προετοιμασία, ώστε να καθυστερήσει η παραγγελία μας, σε περίπτωση που σας λέγαμε τι θα πάρουμε αμέσως μόλις καθίσαμε.
Το χταπόδι και τα παντζάρια ήταν έτοιμα.
Της ώρας ήταν οι πατάτες, τα καλαμαράκια και οι σαρδέλες.
Όσο για το κέρασμα, την ώρα που ζητήσαμε λογαριασμό ήταν περίπου 16:30 και πολλοί είχαν φύγει.
Επομένως, δεν θα καθυστερούσαμε κάποιον που θα ήθελε να παραγγείλει την ώρα που θα φεύγαμε.
Πάντως, ευχαριστώ που απαντήσετε.
Αυτό σημαίνει πως ενδιαφέρεστε για τον πελάτη.


2018-05-04 20:12:58

εμεις σας ευχαριστουμε πολυ!!!!


2019-03-20 09:37:00
Η κριτική τροποποιήθηκε από τον/την lagas.

  • Μόνο ο συντάκτης της κριτικής και ο εκπρόσωπος του εστιατορίου μπορούν να σχολιάσουν μια κριτική.

03 Μαι 2018

Γεύση
Tomatos 4 Tomatos 4 Tomatos 0 Tomatos 0
Εξυπηρέτηση
Tomatos 4 Tomatos 0 Tomatos 0 Tomatos 0
Χώρος
Tomatos 4 Tomatos 4 Tomatos 4 Tomatos 4
Value for money
Tomatos 4 Tomatos 4 Tomatos 0 Tomatos 0
€ / Άτομο
17-25

Συμβαίνει να πηγαίνω αρκετές φορές σε εστιατόρια για τα οποία έχω γράψει κριτική.
Ξαναγράφω κριτική για αυτά μόνο αν κάτι έχει αλλάξει πολύ, σε σχέση με τη φορά που πρωτοπήγα.

Ένα από αυτά είναι και ο "Ηπειρώτης".

Το εστιατόριο δεν έχει καμία σχέση με αυτό που επισκέφτηκα το προηγούμενο καλοκαίρι.
Γράφω αυτή την κριτική καλοπροαίρετα, μήπως και διορθώσουν κάποια καθημερινά τους.

Μεσημέρι κάποιου Σαββάτου του περασμένου Μαρτίου φτάσαμε έξω από τον Ηπειρώτη.
Κράτηση δεν είχαμε κάνει και έτσι σταθήκαμε στην ουρά μαζί με άλλους που περίμεναν να αδειάσει κάποιο τραπέζι, εννοείται στο πεζοδρόμιο, απέναντι από το μαγαζί.
Πολύς ο κόσμος, 6-7 σερβιτόροι πηγαινοέρχονταν κι εμείς περιμέναμε γύρω στο μισάωρο να αδειάσει τραπέζι.

Για αυτό δεν παραπονεθήκαμε φυσικά.

Μόλις κάτσαμε μας έφεραν ψωμί και νερό και είπαμε στον σερβιτόρο να παραγγείλουμε.
Αυτός μας είπε να περιμένουμε και έφυγε γρήγορα.

Μετά από 45' ακριβώς ήρθαν να μας πάρουν παραγγελία.
Αυτό είναι αδιανόητο.

Το ίδια έκαναν και στα άλλα τραπέζια.

Δηλ, τι θα πείραζε, με το που θα καθόμασταν να έγραφε ο σερβιτόρος στο μπλοκακι του τι θα θέλαμε να φάμε και να το έδινε στην κουζίνα;
Έτσι θα κερδίζαμε χρόνο.
Απόδειξη για αυτό είναι πως από τη στιγμή που παραγγείλαμε τα πιάτα ήρθαν όλα μαζί μέσα σε 10'.

Πήραμε χταπόδι ξυδάτο, το οποίο μόνο ξυδάτο δεν ήταν.
Ήταν βραστό, με λίγο ελαιόλαδο και ελάχιστο ξύδι.
Για να το χαρακτηρίζαμε "ξυδάτο", έπρεπε να είχε βράσει πολλή ώρα σε χαμηλή φωτιά, με λίγο νερό και αρκετό λάδι και ξύδι.
Καμία σχέση..

Πήραμε παντζάρια τα οποία ήταν παραβρασμένα και έλιωναν και γαύρο τηγανητό που ήταν ok.
Το ίδιο καλά ήταν και τα καλαμαράκια τηγανητά και οι αληθινές τηγανητές πατάτες, αν και ήταν τεράστιες (! ).

Πληρώσαμε 38€ μαζί με δύο αναψυκτικά.
Δύο φορές ζητήσαμε σόδα η οποία δεν ήρθε ποτέ.
Κέρασμα δεν μας έφεραν.
Το αποτέλεσμα ήταν απογοητευτικό.
Φταίει ο πολύς κόσμος;
Δεν ξέρω.
Και να σκεφτεί κανείς πως πήγαμε ένα απλό Σάββατο, που είχε καλή μέρα.
Δεν ήταν Κ. Δευτέρα ή κάποια άλλη αργία.

Δες παλαιότερη κριτική για το ίδιο εστιατόριο απο τον χρήστη lagas.

2018-05-03 21:25:00

Καλησπερα σας
Ευχαριστουμε και για της 2 κριτικες σας.
Σας ζητουμε συγνωμη για την καθηστεριση μεχρι να δωσετε την παραγγελεια σας αλλα
Ειμαστε σιγουρι οτι η καθηστεριση του σερβεις.
να ερθει να σας παρει παραγγελεια ωφειλετε σε στον πολυ κοσμο οπως αναφερατε πιο πανω οπου 6-7 σερβιτοροι ετρεχαν πανω κατω. Δεν νομιζω να ετρεχαν χωρις λογο και ασκοπα.
Αν σας επερνε παραγγελεια αμεσως οπως γραφετε δεν θα σας τα εφερνε σε 10 λεπτα οπως εγινε οταν σας πηρε παραγγελεια γιατι καποιες αλλες παραιες που ειχαν προτερεοτητα επρεπε να της αφησουνε. πιστευω οτι ουτε και εσεις θα θελατε να ησασταν στην θεσει της παρεας που ειχε προτερεοτητα.
Το χταποδι το βραστο δεν το βραζουμε ποτε με λαδι και ξυδι. το βραζουμε σκετο μονο με νερο και το σερβιρουμε παντα με λιγο λαδι και ξυδι και γιαυτο τον λογο εχουμε σε ολα τα τραπεζια παντα μπουκαλι με λαδι και ξυδι να βαλει ο καθενας οσο ξυδι και λαδι θελει...
Οσο για το κερασμα που αναφερατε ειναι απολυτος φυσιολογικο να μην σας φερουν γλυκο η φρουτο γιατι πρωτα πρεπει να εξυπηρετισουμε το σερβις των φαγητων και μετα το κερασμα. Εσεις πως θα νιωθατε αν περιμενατε να παραγγειλετε.... και βλεπατε στην διπλανη σας παρεα οτι μαζευανε το τραπεζι για να προσφερουν φρουτο η γλυκο ενω εσεις ακομα δεν εχετε παραγγειλει ακομα?
Πιστευω θα νιωθατε πολυ ασχημα και το πιο πιθανο θα ηταν να φευγατε με την πιο ασχημη εντυπωσει!!!!
Ετσι κ εμεις πρωτα κοιταζουμε να εξυπηρετουμε τον κοσμο για το γευμα και μετα μολις υπαρχει χρονος το κερασμα.
Δεν πεζει ρολο αν ειναι καθαρα δευτερα η σαββατο. αν ηταν καθαρα δευτερα σιγουρα θα ειχαμε και ποιο πολλα ατομα στο σερβις για να εξυπηρετησουμε οσο καλυτερα γινεται απλως την συγκεκριμενη μερα που αναφερεστε ειχε κοσμο σαν κυριακη και ατομα στο σερβις οπως καθε σαββατο. γιαυτο τον λογο εγινε και η καθυστεριση μεχρι να δωσετε την παραγγελεια σας. οπως το γραψατε........ πολυς ο κοσμος!!!!!
Κατι που δεν περιμενεις την συγκεκριμενει μερα!!!
Παντως σας ευχαριστουμε και παλι για της κριτικες σας οπου μας δινετε η δυνατοτητα να σας απαντησουμε και να γινουμε οσο καλυτερη μπωρουμε.
Ευχαριστουμε πολυ.


2018-05-04 00:11:36

Η κριτική που κάνω δεν γίνεται με κακή πρόθεση.
Έχετε ένα εστιατόριο σε πολύ ωραίο σημείο, με πολύ ωραία κουζίνα και ξεχωριστές γεύσεις.
Έχετε δίκιο για τον κόσμο, αλλά, δεν παραγγείλαμε και κάτι που απαιτούσε ιδιαίτερη προετοιμασία, ώστε να καθυστερήσει η παραγγελία μας, σε περίπτωση που σας λέγαμε τι θα πάρουμε αμέσως μόλις καθίσαμε.
Το χταπόδι και τα παντζάρια ήταν έτοιμα.
Της ώρας ήταν οι πατάτες, τα καλαμαράκια και οι σαρδέλες.
Όσο για το κέρασμα, την ώρα που ζητήσαμε λογαριασμό ήταν περίπου 16:30 και πολλοί είχαν φύγει.
Επομένως, δεν θα καθυστερούσαμε κάποιον που θα ήθελε να παραγγείλει την ώρα που θα φεύγαμε.
Πάντως, ευχαριστώ που απαντήσετε.
Αυτό σημαίνει πως ενδιαφέρεστε για τον πελάτη.


2018-05-04 20:12:58

εμεις σας ευχαριστουμε πολυ!!!!


2019-03-20 09:37:00
Η κριτική τροποποιήθηκε από τον/την lagas.

  • Μόνο ο συντάκτης της κριτικής και ο εκπρόσωπος του εστιατορίου μπορούν να σχολιάσουν μια κριτική.

lagas

Δευτέρα 09 Δεκεμβρίου

Γεύση

Tomatos 4 Tomatos 4 Tomatos 0 Tomatos 0

Εξυπηρέτηση

Tomatos 4 Tomatos 0 Tomatos 0 Tomatos 0

Χώρος

Tomatos 4 Tomatos 4 Tomatos 4 Tomatos 4

Value for money

Tomatos 4 Tomatos 4 Tomatos 0 Tomatos 0

€ / Άτομο

17-25

Συμβαίνει να πηγαίνω αρκετές φορές σε εστιατόρια για τα οποία έχω γράψει κριτική.
Ξαναγράφω κριτική για αυτά μόνο αν κάτι έχει αλλάξει πολύ, σε σχέση με τη φορά που πρωτοπήγα.

Ένα από αυτά είναι και ο "Ηπειρώτης".

Το εστιατόριο δεν έχει καμία σχέση με αυτό που επισκέφτηκα το προηγούμενο καλοκαίρι.
Γράφω αυτή την κριτική καλοπροαίρετα, μήπως και διορθώσουν κάποια καθημερινά τους.

Μεσημέρι κάποιου Σαββάτου του περασμένου Μαρτίου φτάσαμε έξω από τον Ηπειρώτη.
Κράτηση δεν είχαμε κάνει και έτσι σταθήκαμε στην ουρά μαζί με άλλους που περίμεναν να αδειάσει κάποιο τραπέζι, εννοείται στο πεζοδρόμιο, απέναντι από το μαγαζί.
Πολύς ο κόσμος, 6-7 σερβιτόροι πηγαινοέρχονταν κι εμείς περιμέναμε γύρω στο μισάωρο να αδειάσει τραπέζι.

Για αυτό δεν παραπονεθήκαμε φυσικά.

Μόλις κάτσαμε μας έφεραν ψωμί και νερό και είπαμε στον σερβιτόρο να παραγγείλουμε.
Αυτός μας είπε να περιμένουμε και έφυγε γρήγορα.

Μετά από 45' ακριβώς ήρθαν να μας πάρουν παραγγελία.
Αυτό είναι αδιανόητο.

Το ίδια έκαναν και στα άλλα τραπέζια.

Δηλ, τι θα πείραζε, με το που θα καθόμασταν να έγραφε ο σερβιτόρος στο μπλοκακι του τι θα θέλαμε να φάμε και να το έδινε στην κουζίνα;
Έτσι θα κερδίζαμε χρόνο.
Απόδειξη για αυτό είναι πως από τη στιγμή που παραγγείλαμε τα πιάτα ήρθαν όλα μαζί μέσα σε 10'.

Πήραμε χταπόδι ξυδάτο, το οποίο μόνο ξυδάτο δεν ήταν.
Ήταν βραστό, με λίγο ελαιόλαδο και ελάχιστο ξύδι.
Για να το χαρακτηρίζαμε "ξυδάτο", έπρεπε να είχε βράσει πολλή ώρα σε χαμηλή φωτιά, με λίγο νερό και αρκετό λάδι και ξύδι.
Καμία σχέση..

Πήραμε παντζάρια τα οποία ήταν παραβρασμένα και έλιωναν και γαύρο τηγανητό που ήταν ok.
Το ίδιο καλά ήταν και τα καλαμαράκια τηγανητά και οι αληθινές τηγανητές πατάτες, αν και ήταν τεράστιες (! ).

Πληρώσαμε 38€ μαζί με δύο αναψυκτικά.
Δύο φορές ζητήσαμε σόδα η οποία δεν ήρθε ποτέ.
Κέρασμα δεν μας έφεραν.
Το αποτέλεσμα ήταν απογοητευτικό.
Φταίει ο πολύς κόσμος;
Δεν ξέρω.
Και να σκεφτεί κανείς πως πήγαμε ένα απλό Σάββατο, που είχε καλή μέρα.
Δεν ήταν Κ. Δευτέρα ή κάποια άλλη αργία.

Δες παλαιότερη κριτική για το ίδιο εστιατόριο απο τον χρήστη lagas.

2018-05-03 21:25:00

Καλησπερα σας
Ευχαριστουμε και για της 2 κριτικες σας.
Σας ζητουμε συγνωμη για την καθηστεριση μεχρι να δωσετε την παραγγελεια σας αλλα
Ειμαστε σιγουρι οτι η καθηστεριση του σερβεις.
να ερθει να σας παρει παραγγελεια ωφειλετε σε στον πολυ κοσμο οπως αναφερατε πιο πανω οπου 6-7 σερβιτοροι ετρεχαν πανω κατω. Δεν νομιζω να ετρεχαν χωρις λογο και ασκοπα.
Αν σας επερνε παραγγελεια αμεσως οπως γραφετε δεν θα σας τα εφερνε σε 10 λεπτα οπως εγινε οταν σας πηρε παραγγελεια γιατι καποιες αλλες παραιες που ειχαν προτερεοτητα επρεπε να της αφησουνε. πιστευω οτι ουτε και εσεις θα θελατε να ησασταν στην θεσει της παρεας που ειχε προτερεοτητα.
Το χταποδι το βραστο δεν το βραζουμε ποτε με λαδι και ξυδι. το βραζουμε σκετο μονο με νερο και το σερβιρουμε παντα με λιγο λαδι και ξυδι και γιαυτο τον λογο εχουμε σε ολα τα τραπεζια παντα μπουκαλι με λαδι και ξυδι να βαλει ο καθενας οσο ξυδι και λαδι θελει...
Οσο για το κερασμα που αναφερατε ειναι απολυτος φυσιολογικο να μην σας φερουν γλυκο η φρουτο γιατι πρωτα πρεπει να εξυπηρετισουμε το σερβις των φαγητων και μετα το κερασμα. Εσεις πως θα νιωθατε αν περιμενατε να παραγγειλετε.... και βλεπατε στην διπλανη σας παρεα οτι μαζευανε το τραπεζι για να προσφερουν φρουτο η γλυκο ενω εσεις ακομα δεν εχετε παραγγειλει ακομα?
Πιστευω θα νιωθατε πολυ ασχημα και το πιο πιθανο θα ηταν να φευγατε με την πιο ασχημη εντυπωσει!!!!
Ετσι κ εμεις πρωτα κοιταζουμε να εξυπηρετουμε τον κοσμο για το γευμα και μετα μολις υπαρχει χρονος το κερασμα.
Δεν πεζει ρολο αν ειναι καθαρα δευτερα η σαββατο. αν ηταν καθαρα δευτερα σιγουρα θα ειχαμε και ποιο πολλα ατομα στο σερβις για να εξυπηρετησουμε οσο καλυτερα γινεται απλως την συγκεκριμενη μερα που αναφερεστε ειχε κοσμο σαν κυριακη και ατομα στο σερβις οπως καθε σαββατο. γιαυτο τον λογο εγινε και η καθυστεριση μεχρι να δωσετε την παραγγελεια σας. οπως το γραψατε........ πολυς ο κοσμος!!!!!
Κατι που δεν περιμενεις την συγκεκριμενει μερα!!!
Παντως σας ευχαριστουμε και παλι για της κριτικες σας οπου μας δινετε η δυνατοτητα να σας απαντησουμε και να γινουμε οσο καλυτερη μπωρουμε.
Ευχαριστουμε πολυ.


2018-05-04 00:11:36

Η κριτική που κάνω δεν γίνεται με κακή πρόθεση.
Έχετε ένα εστιατόριο σε πολύ ωραίο σημείο, με πολύ ωραία κουζίνα και ξεχωριστές γεύσεις.
Έχετε δίκιο για τον κόσμο, αλλά, δεν παραγγείλαμε και κάτι που απαιτούσε ιδιαίτερη προετοιμασία, ώστε να καθυστερήσει η παραγγελία μας, σε περίπτωση που σας λέγαμε τι θα πάρουμε αμέσως μόλις καθίσαμε.
Το χταπόδι και τα παντζάρια ήταν έτοιμα.
Της ώρας ήταν οι πατάτες, τα καλαμαράκια και οι σαρδέλες.
Όσο για το κέρασμα, την ώρα που ζητήσαμε λογαριασμό ήταν περίπου 16:30 και πολλοί είχαν φύγει.
Επομένως, δεν θα καθυστερούσαμε κάποιον που θα ήθελε να παραγγείλει την ώρα που θα φεύγαμε.
Πάντως, ευχαριστώ που απαντήσετε.
Αυτό σημαίνει πως ενδιαφέρεστε για τον πελάτη.


2018-05-04 20:12:58

εμεις σας ευχαριστουμε πολυ!!!!


2019-03-20 09:37:00
Η κριτική τροποποιήθηκε από τον/την lagas.

  • Μόνο ο συντάκτης της κριτικής και ο εκπρόσωπος του εστιατορίου μπορούν να σχολιάσουν μια κριτική.